Home

Bokus kundtjänst

Bokus - Bokus Kundservic

Har du en fråga som rör en specifik beställning eller leverans är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig! Kundservice för privatkund Öppet vardagar 08.00-16.00 kundservice@bokus.com Vår telefonlinje: Öppen vardagar 08.00 - 16.00 010-741 98 0 Kontakta Bokus Kundtjänst och kundservice På den här sidan hittar du information om Bokus kundtjänst / kundservice.Du kan enkelt hitta telefonnummer hitta telefonnummer, öppettider och betyg för Bokus kundtjänst kundservice och support

Köp din bok på nätet - Över 10 miljoner böcker, låga priser och snabba leveranser på allt från deckare, pocket & kurslitteratur till ljudböcker & e-böcker. Beställ billiga böcker online i Bokus bokhande Välkommen till vår sökfunktion Vanliga frågor & svar för dig som företag, bibliotek och offentlig sektor! Här har vi samlat alla de vanligaste frågorna och du söker enkelt genom att skriva din fråga i sökfältet. Har du en fråga som rör en specifik beställning eller leverans är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig För att ta del av våra Pluspriser behöver du handla inloggad med ditt Bokus-konto, där du även har angett ditt personnummer. Logga in. För att logga in på Mina sidor klickar du på länken Logga in högst upp på sidan, och fyller i användarnamn och lösenord Köp böckerna billigare! Bokus är en välsorterad bokhandel på nätet med låga priser, fri frakt och snabba leveranser. Välkommen in Bokus Kundservice. 22 Feb 2018 Rapportera olämpligt innehåll Kommentera eller skriv ett nytt inlägg. Kommentar * Färdiga svar. Sök bland färdiga svar. Sök. Ditt namn * Din e-postadress * Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

010-741 98 00 - Bokus Kundtjänst & Kundservice telefo

Gå till Bokus.com . Större beställningar. Begär offert för mer än 50 böcker av samma titel hos Bokus kundtjänst. Telefon 010-741 98 20 . Mejla Bokus ordermottagning . Avtalet är tecknat av LRF Samköp AB. Vi reserverar oss för eventuella fel Bokus har Postnord som distributör, men Bokus kundtjänst erkände att problemet ligger i deras nya logistiksystem som inte möjliggör leveransadress till boxadresser som inte tillhör ett företag. Ett problem de är medvetna om men inte har en lösning på i nuläget Ringde kundtjänst som var allmänt otrevlig och snäsig och de skyllde bara på någon underleverantör. Men att jag ändå skulle betala 25 kronor extra till Bokus för snabb frakt tyckte de ändå var rimligt, eftersom det inte var deras fel att boken är försenad Bokus kundtjänst. Hos Bokus är man väldigt mån om att du som kund ska vara nöjd med din beställning och få möjligheten till att ha en stenkoll på din leverans och liknande. Detta åstadkommer de via en lättillgänglig kundservice, och en mycket utförlig sida när det kommer till Vanliga frågor & svar

Prova Bokus Play BAS utan kostnad i 3 månader! Njut av en spännande ljudbok på vägen - nu får du prova Bokus Play BAS utan kostnad i 3 månader (värde 237 kr) när du besiktar bilen hos oss. Få tillgång till erbjudandet när du bokar tid på besikta.se Fast hos Bokus Fast hos Bokus, får ingen hjälp. Haft en beställning som skulle ha gått till plock men som inte har gjort det i över tre veckor nu. De vägrar också avbeställa min order trots att den inte har gått iväg. Usel kundtjänst som är otrevliga och svåra att få tag på. Sista gången jag handlar av Bokus

Kolla in Bokus supererbjudanden. Hitta din Bokus rabattkod här! Vi har alla aktuella rabattkoder och erbjudanden i april 2021 från Bokus på Aftonbladet Rabattkode

Ringde till Bokus kundtjänst fem minuter efter beställningen för att göra en avbeställning. Fick som svar att det var försent och att jag var tvungen att vänta tills boken returnerats tillbaks till de för att sen göra en ny beställning. Under den tiden får inte jag tillbaks mina pengar Upptäck vårt sortiment för en inspirerande vardag! Hitta nästa läsupplevelse, allt för ditt kreativa projekt och barnens lek. Alltid bra priser, fri frakt från 229 kr och snabb leverans. Välkommen in till Adlibris 50 lediga jobb som Kundtjänst i Lund på Indeed.com. Ansök till Sommarjobb Kundtjänst, Kundservicemedarbetare, Vårt Team Kundtjänstmedarbetare med mera Bokus kundtjänst - eller kundservice, som de kallar den - har ett och annat att jobba med, förslagsvis: ändra autosvarsfunktionen så att den bara kommer för nya ärenden, inte pågående svara på mejl - och gör det inom rimlig ti

Bokus - beställ billiga böcker onlin

Bokus Kundservice 24 Sep 2019 Rapportera olämpligt innehåll. Följ inlägget 9 följare Kommentarer. En defekt bok är en bok med ett fabrikationsfel, t ex saknade sidor, tryckfel eller sidor upp och ner (till skillnad mot ren skada/transportskada). Har du fått en bok. För fullständiga villkor besök bokus.com eller kontakta deras kundtjänst. -10 kr fraktavgift, fri frakt vid köp över 99 kr. Leverans tar ca 3 arbetsdagar. Väljer du snabbfrakt levereras boken inom 1-2 arbetsdagar. -Du når deras kundtjänst antingen via telefon 010-741 98 00 eller via kundservice@bokus.com Kontakta kundtjänst om du har frågor om sortiment, beställningar, leveranser, fakturor, returer, pågående orderstatus eller har andra ärenden som rör Bokus Tillbaka till bokus.com. Gilla oss på Facebook Kontakta Kundservice För dig som företag Fler supportlänkar. Forum. Frakt och leverans. Frakt och leverans. Budbee hemleverans 15 feb, 2021; PostNord postleverans 31 jan, 2021; Schenker utlämningsställe. Logga in på Bokus Play, enligt instruktionerna ovanför. När du har loggat in, klicka på Mina sidor. Därefter, klicka på Avsluta abonnemang. Alternativ 2 - ring kundtjänst, via telefonnummer 010-741 98 00. Alternativ 3 - maila kundtjänst, via kundservice@bokus.com

Bokus Företag - Bokus Kundservic

1. Svar: Vänligen logga in på Mina sidor för att se mer om din prenumeration.Du kan se hur många nummer du har kvar att få i din prenumeration, vilken typ av prenumeration du har, du kan ta del av dina prenumerationsvillkor och mycket mer
  2. Så hanterar Akademibokhandeln spridningen av Corona-viruset > Vanliga frågor & svar > Vi finns här för att hjälpa dig! Under Vanliga frågor och svar hittar du svar på de vanligaste frågorna som rör Akademibokhandeln.Hittar du inte svaret på din fråga eller om du behöver hjälp med ett personligt ärende är du varmt välkommen att kontakta oss via kontaktuppgifterna nedan
  3. Bokus rabattkod. Hos bokus är bokhandeln alltid öppen och är den enda plats du behöver nästa gång du skall köpa den senaste romanen av din favoritförfattare, böcker till barnen eller ny och begagnad studentlitteratur
  4. Kundservice - SvD Kundservic
  5. Emil Nilsson 0704 - 84 82 40 Skåne (södra) och Blekinge (västra) Lisa Samuelsson 0707 - 31 96 00 Centrala Göteborg och Hisingen. Thomas Stolt 0708 - 87 86 6
  6. Instabox är en frakttjänst som finns i utvalda nätbutiker. Vi fraktar ditt paket till något av våra hundratals smarta skåp, oftast samma dag som du lägger beställningen

Skapa konto och Mina Sidor Bokus bokhande

Gratis bokföringsprogram där du enkelt kan göra din bokföring online på egen hand. Faktureringsprogram och löneprogram ingår och bokförs automatiskt Få ett snabbt svar från vår kundtjänst. Vi är tillgängliga 24/7 på chatt så att du slipper ringa och stå i kö i telefon eller vänta på svar via email Rusta använder cookies för att du ska få den bästa upplevelsen av vår webbplats samt för att marknadsföra sina produkter. Läs mer om Rustas användning av cookies och hur du kan hantera dem här.här

Bokus Play. Njut av en spännande ljudbok på vägen - nu får du prova Bokus Play BAS utan kostnad i 3 månader (värde 237 kr) när du besiktar bilen hos oss. Få tillgång till erbjudandet när du bokar tid på vår hemsida. Registreringslänk till Bokus Play samt kampanjkod finns längst ner på bekräftelsesidan i bokningen Bokus orderstatus. Frakt och leverans för företag>> Leveranstiden - från beställning hem till dig.Hur lång tid det tar innan din beställning kommer hem till dig beror på om de böcker du beställer redan finns i lager hos oss, eller om vi beställer hem dem i samband med din order Har du en fråga som rör en specifik beställning eller leverans är du varmt välkommen att kontakta vår. Hos Mecenat Alumni hittar du hundratals rabatter. Mecenat Alumni ger unika erbjudanden, kampanjer, tävlingar och förmåner Bokus flyttar sina avdelningar för webb, marknad och ekonomi till Bokus-Akademibokhandeln Stockholm. It och kundtjänst blir kvar i Malmö. - Samtidigt rekryterar vi ny personal till ett tiotal tjänster, säger Erik Liedberg, vd Bokus. All Malmöpersonal med rätt kompetens erbjuds att följa med till Stockholm Annonsen granskas av kundtjänst efter Lokus användarvillkor. Logga in (valfritt) Är du prenumerant på tidningen kan du logga in och få rabatt på annonsen. Glömt ditt lösenord? Registrera dig. Annonsinformatio

Har du frågor om autoimmun kost, AIP, eller paleo kan du gå in under fliken Fakta om på hemsidan och läsa mer där. Du kan också konsultera oss via mail [email protected] eller kontakta Cecilia Nilsson (lic. kostrådgivare och grundare av Swedish Paleo) för personlig kostrådgivning. Gå in HÄR och läs mer Bokus kundtjänst berättade efter påstötningar att det beror på att de själva väntar på en av titlarna, och under tiden håller de inne med resten av mitt paket varuti det ligger hett efterlängtade astronomi- och historieböcker

Arvato är en totalleverantör av finansiella tjänster som exempelvis fakturaköp, fakturaadministration och inkassotjänster Kundtjänst är tillgänglig alla vardagar 08.00 - 20.00 på telefon: 010-741 98 00, eller e-post: kundservice@bokus.com Utvidga din värld med billiga böcker Ända sedan Johannes Gutenberg uppfann boktryckarkonsten, med lösa utbytbara typer, och böcker blev tillgängliga för gemene man har berättarkonsten fascinerat och fångat människor Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren Alltid 6% rabatt för LRFs medlemmar. Vi tar hjälp av cookies för att tillhandahålla våra tjänster. Genom att använda våra tjänster godkänner du att vi använder cookies Saknar du dina inloggningsuppgifter kan du göra ditt ärende här! Börja med att fylla i de obligatoriska fälten markerade med *. Det är viktigt att du fyller i uppgifterna till den person prenumerationen är registrerad på samt ordinarie adress

Logga in på mina sidor Observera att du behöver skapa ett konto innan du loggar in första gången. Skapa kont Har du symptom som feber och hosta som påminner om influensa ber vi dig avstå från att komma och besikta ditt fordon. Om du vill ha hjälp med ombokning så ring vår kundtjänst på 0775-500 300.Du kan också enkelt boka om din tid på opus.se. Om du vid ombokningen skulle få ett högre pris än det ursprungliga, ta då i samband med besiktningen med en kopia eller foto på din tidigare. Boktugg har gjort ett test av ljudbokstjänster: Jämför Storytel , Bookbeat, Nextory, Bokus Play och Audible. Välj rätt app och rätt abonnemang som passar dig. Över 7000 andra får redan sina nyheter från bokbranschen gratis i sin inbox - prenumerera idag Med SAS EuroBonus får du mer av världen. Och ju mer du flyger, desto fler förmåner får du. Bäst av allt - det är helt kostnadsfritt. Bli medlem här Vår kundtjänst kan nås mellan 09.00- 15.00. Telefonnummer 0708902020 . Frågor om autoimmun kost och paleo? Har du frågor om autoimmun kost, AIP, eller paleo kan du gå in under fliken Fakta om på hemsidan och läsa mer där. Autoimmun Kokbok: Bokus eller.

Bokus bokhandel: Handla böcker online - billigt, snabbt

Ett diskussionsforum om litteratur där vi diskuterar allt från senaste boksläppen till gamla klassiker Reserabatter. Information om reserabatter på lokaltrafik och SJ. Kom igång med Mecenat. Ansöka om Mecenatkort. Skapa konto & logga in. Vanliga frågor och svar Studion bakom The Witcher 3 applicerar sina lärdomar om öppna världar på en futuristisk och företagskontrollerad megastad i Kalifornien. Du får spela som en legosoldat vars förmågor och narrativa beslut helt styrs av dig Kundtjänst. Epost: info@hattenforlag.se. Telefon: 08-767 01 70 (mån-tor 09.30-12.00) ej bemannad under april - hänvisar till e-post. Besöks- och postadress: Svärdvägen 27 182 33 Danderyd Sverige. Följ Os Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot

Bokus startades redan 1997 av Kajsa Leander och Ernst Malmsten. 1998 köptes företaget av KF Media. 2000 förvärvade den tyska mediekoncernen Bertelsmann 50% av bolaget och bokus.com bytte namn till bol.com. Det visade sig ganska snart att svenskarna gillade namnet bokus.com bättre och att böcker var det vi kunde bäst Upptäck vårt breda sortiment för en inspirerande vardag! Hitta nästa läsupplevelse, allt för ditt kreativa projekt och barnens lek. Alltid bra priser, fri frakt från 229 kr och snabb leverans. Välkommen in till Adlibris Skapa ett konto och prova vår app för ljudböcker och e-böcker fritt i 2 veckor. Med BookBeat i mobilen kan du när som helst njuta av en bra ljudbok. Från bara 99 kr/mån har du tillgång till 200 000 böcker i alla smaker. Du kan även lägga till familjemedlemmar för 49 kr/mån per användare och dela ditt familjekonto med hela familjen Bokus och Gothia Financial Group inleder samarbete tor, maj 26, 2011 13:53 CET. KF-ägda Bokus har valt Gothia Financial Group AB:s betalningslösning för e-handel; PayByBill. Samarbetet omfattar fullständig hantering av faktura- och delbetalningar i Bokus webbutik. Bokus vill erbjuda sina kunder så många alternativa betalningssätt som.

Spåra paket - Bokus - Bokus Kundservic

Tidningen hem i brevlådan fredag- söndag; SvD digital premium ingår: Alla artiklar på SvD.se och i nyhetsappen; Spara och följa ämnen och skribente Adlibris - visar omdömen från användare. Helt katastrofalt för ett företag att ha så dålig service 2015. Först annonserar de ett par e-böcker på bokrean och när jag skulle beställa så ser jag att de har tagit bort dessa böcker från bokrean och återgått till ordinarie pris När bokus har fått boken så skickar de ett bekräftelsemejl till dig att de har mottagit varan. Antar att du inte fick något sådant mejl. Tråkigt att det blev påminnelseavgift på det eftersom det är standard att inte betala fakturan om man skickar tillbaka böcker hos bokus. Tror inte det finns något du kan göra än att betala boken Se Märta Stenevis profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Märta har angett 10 jobb i sin profil. Se hela profilen på LinkedIn, se Märtas kontakter och hitta jobb på liknande företag

Kundtjänst & CRM - Bokus bokhandel: Handla böcker onlin

Bokus bokhandel. Billiga böcker på nätet. I vårt sortiment på ca 3,5 miljoner titlar ingår vanliga böcker, e-böcker samt ljudböcker på både kassett och cd Hur kommer man i kontakt med er kundtjänst? Ni svarar inte på mail eller kontaktformulär och telefonkön är flera timmar lång

Vinterbröllop

Hej Bokus! Kanske kan jag få er uppmärksamhet här istället? På grund av er usla och alltför dröjsamma kundtjänst (Vi pratar inte dagar, vi pratar månader!), så har jag insett att ERA problem.. Kontaktuppgifter till Bokus.com undefined, adress, telefonnummer, se information om företaget Nyhet. Välkommen! Här kan du hantera din prenumeration. Vi har uppdaterat sajten för att göra den smidigare att använda. Hittar du inte det du söker är du välkommen att kontakta oss Förlagslogistik. Förlagssystem erbjuder bokförlag totallösningar för distribution.Vi sköter med andra ord logistiken mellan förlaget och återförsäljaren, medan ni kan ägna er uppmärksamhet åt själva bokproduktionen

Kontakta CSN via telefon och e-post Besöksadress Mårdvägen 2 SE-352 45 Växjö. Postadress Box 3101 SE-350 43 Växjö. OBS: Försäljning sker endast via återförsäljare Tel: +46 (0)470 - 70 94 50 E-post: info@burde.com E-post order för registrerade återförsäljare: order@burde.co Ditt kundnumret går att få tag på via Loopia Kundzon under rutan Mitt konto.Det går även att få sin användarinformation utskickad per e-post genom att gå in på loopia.se/loggain och klicka på länken Glömt dina användaruppgifter? Klicka här samt följa de instruktionerna som ni hittar på den sidan Cicci Sjödelius. Förlagschef / Förläggare 0709-98 74 72 cicci@spejaforlag.se. Johan Sjödelius. Formgivare / Produktionsledare 070 731 87 60 johan@spejaforlag.s

Välkommen till Adlibris kundservice! Adlibri

1. McDonald's får varje dag meddelanden till sin Facebooksida från svenskar som varit med om bra och dåliga saker på snabbmatskedjans restauranger. Men nu finns en falsk kundtjänst som trollar med kunderna - med hjälp av en fejkprofil som nästan ser ut som Donkens riktiga konto. Det är lite elakt, men väldigt roligt. Även Ica och Lidingösidan har fått sina slängar av sleven
  2. a sidor på Arvato. Ange OCR-nummer och lösenord. Dessa finner du på din faktura
  3. ns frågade jag om erfarenhet av Bokus vs Adlibris för några veckor sedan, då jag hade extremt bråttom med en bokbeställning. Resultatet blev att ingen av de två höll den angivna leveranstiden. Jag hade kontakt med bådas kundtjänst via e-post, vilket fungerade bra och de svarade snabbt och dagligen
  4. finns hos bland andra Adlibris och Bokus samt kan beställas i din lokala bokhandel. Sälja våra lekar? Kontakta Stjärndistribution som hanterar lager och leverans av våra titlar, om du vill sälja ett eller flera av våra spel. Ring kundtjänst 0290-76 76 76 eller mejla till order@sdist.se för beställning. Göra en egen lek
  5. g av intresserade är inte heller att vänta..
Kokbok för sköldkörteln - läk din sköldkörtel utan medicin

Kundtjänst äger mycket bra öppettider pro dig såsom beställare. Bokus har därtill en superb kundtjänst såsom står redo att ställa upp om hane har frågor kring sitt handla eller andra funderingar. Det lönar sig, i synnerhet om ni allaredan har studentrabatt hos Bokus alternativt andra förmåner Personalen menar att det beror på att Adlibris redan outsourcat delar av kundtjänst till ett bolag i Manilla. - Vi jobbar med konsulter i Manilla för att ha en flexibilitet, exempelvis om det är en ökad sjukfrånvaro eller om vi får ett tillfälligt ökat behov

Kundtjänst Du når oss per telefon måndag, tisdag, torsdag 09.30-16.00 och fredag 09.30-13.00 under 08-502 56 600 , eller per e-post under info@bod.se. Kontakta os Hem › Inlägg taggade Kundtjänst. Tagg: Kundtjänst. Skolverket ökar tillgängligheten med Kalix Tele24. Publicerad den 3 december 2018 av pia. Slutsåld på Bokus. Beställ direkt via Bosons Byrå. Medlem i Läromedelsförfattarna . Initiativtagare till konceptet Firma Un Hej, du verkar använda en webbläsare som vi inte längre stödjer. För den bästa upplevelsen av vår webbsida behöver du installera en ny webbläsare, t ex någon av följande: Chrome, Safari, Firefox, Edge eller Opera

Bokus rabattkod - 5% kod + 86% rabatt April 2021 Expresse

1. Företaget uppmanar alla kunder som har köpt produkterna att slänga knäckebröden och kontakta kundtjänst för ersättning. Ochratoxin A kan bildas av mögelsvampar och kan förekomma i bland annat spannmål, Bokus. Bokus rabattkod - Aktuella rabatter på böcker, leksaker, garn och mycket mer. Nelly
  2. Kontrollera att ISBN-numret på boken är densamma som står i litteraturlistan, annars riskerar du att få fel upplaga. Vid frågor vänd dig till din lärar
  3. Bokus säljer en tysk översättning, medan Adlibris också säljer den på engelska, franska och holländska. - Både Magnus Söderman och Daniel Friberg är välkända profiler i vit makt-miljön, Söderman har idag en ledande roll i Det fria Sverige och hyllar fortfarande Nazityskland
  4. Detta sker genom ett nära samarbete med Bokus som ger våra kunder direkt tillgång till ett av marknadens största utbud av böcker. Utöver detta så erbjuder Prenax också beställning av titlar som måste eftersökas manuellt och beställas direkt från något av världens alla förlag

Just detta med vaccinkritik nämns inte alls i marknadsföringstexten hos Adlibris och Bokus. Där kallas boken istället kontroversiell. Jag har läst. Låt mig leda dig genom sidorna. Tänk dig grälla färger, gulliga teckningar. Föreställ dig karaktären Will Power (viljestyrka) som är ett immunförsvar, klädd i karatedräkt Omslagsbild till Får jag lov av Lotta Löfgren-Mårtenson, Studentlitteratur AB För att begränsa antalet böcker har jag bara tagit med de jag hittat på svenska på Adlibris och Bokus. Jag har i första hand försökt leta efter de böcker som handlar om sex och funktionsnedsättning, men jag har också tagit med många som är me Tjäna pengar till din förening när du handlar från kända nätbutiker. Registrera er förening gratis. Sponsorhuset har över 8000 medverkande föreningar Häromdagen beställde jag Stora stretchboken på Bokus, den var slut på Adlibris och även lite billigare.Bokus samarbetar med Coop på något sätt och man kan således använda sina premiecheckar när man handlar där. Tyckte det var lite spännande att se hur den funktionen fungerade så jag använde en vid beställningen

Om du inte har fått din kurslitteratur, eller delar av den, vänd dig direkt till Bokus på i första hand tel 010-741 98 20 mellan kl 8-16 och i andra hand till Bokus generella kundtjänst tel 010-741 98 00 mellan kl 8-20. Tänk då på att ha ditt ordernummer tillgängligt då de kommer behöva ha det för att hjälpa dig www.bokus.com Norstedts Förlagsgrupp AB Box 2052, 103 12 Stockholm Besöksadress: tryckerigatan 4 telefon 08-769 87 00 www.norstedts.se KF Fastigheter AB Box 15200, 104 65 Stockholm Besöksadress: Stadsgården 10 telefon 08-743 25 20 www.kffastigheter.se KF Invest AB Box 15200, 104 65 Stockholm telefon 08-743 25 00 KF Sparkassa Kundtjänst 09.

Kär och galenMörkrets herreNio liv

Det är inte ofta som Bokus håller leveranstiderna numera, eller levererar alls. Själv använder jag hellre amazon.co.uk när jag beställer icke-svenskt material, eftersom de levererar snabbare i många fall och dessutom har en meddelsam och nåbar kundtjänst Hitta information om Adlibris AB. Adress: Sveavägen 56, Postnummer: 111 34. Telefon: 08-441 40 . Bästsäljare Erbjudanden Sälj Kundtjänst Presentkort Kundtjänst för personer med funktionsnedsättning Hem & kök Elektronik Bygg, el & verktyg Sport & outdoor Hälsa, vård & hushåll TV-spel & konsoler Leksaker & spel Böcke För köp av våra tryckta böcker hänvisar vi till Adlibris, CDON eller Bokus.Våra digitala produkter kan du inte beställa som privatperson, med undantag för våra onlineböcker för GyVux som går att köpa via Digibok.. Söker du böcker för näringslivet inom ämnesområdena ekonomi, redovisning eller personalfrågor, hänvisar vi i första hand till ekonomionline Kundtjänst × Bli medlem; Logga in Cecilias nya kokbok Det autoimmuna köket - läk din tarmhälsa på 4 veckor finns nu att köpa på Bokus (gå in via länken)..

• Blomsterlandet mossa.
  • Första Fruktträdgården.
  • Alkoholförgiftning magpumpning.